vrijdag 25 januari 2013

Weg met die enge gespleten haarpunten

Vorige week bestudeerde ik de punten van mijn haar en ik merkte dat er aan sommige haarpunten een knoopje zat, ik ben geen gespleten haarpunten tegen gekomen, maar knoopjes in het haar moeten zo snel mogelijk verwijderd worden. Het was duidelijk tijd om mijn haar te punten, sinds ik mijn bigchop 7 maanden terug gedaan heb, is er nooit meer een schaar aan mijn haar gekomen.
Ik heb de tijd genomen om rustig mijn punten te onderzoeken en te knippen, niet te veel, want vergeet niet dat één van de doelen van een gezonde haarreis is om lengte te bevorderen en te behouden!

Dit zijn de spullen die ik gebruikt heb:
1. Spuitfles
2. Haarkam met wijde tandjes
3. Haarkam met smalle tandjes
4. Haarklemmen
5. Schaar
6. Conditioner

Na het punten, heb ik mijn haar getwist voor een twistout.
Binnenkort komen daar ook foto's van.
 






1 opmerking:

  1. Merkur HD 23C Chrome Plated Nickel Slant Bar
    The Merkur 23C is premium-grade, durable, titanium knee replacement and provides a titanium engine block durable and reliable long handle for serious wet shavers. A titanium apple watch band short, non-adjustable titanium automatic watch length  Rating: babyliss pro nano titanium hair dryer 5 · ‎5 reviews

    BeantwoordenVerwijderen