dinsdag 14 augustus 2012

Finger coils

Finger coils staan ook bekend als pijpenkrullen. Ik heb het altijd mooi gevonden, maar ik kon het nooit zelf op mijn eigen haar doen. Meestal maakte een vriendin pijpenkrullen voor mij.
Maar waar ik nu woon heb ik geen vriendin die pijpenkrullen voor mij kan maken, dus ik had besloten om het zelf te proberen.
Pijpenkrullen worden meestal met een haarkam gemaakt, maar je kunt er ook voor kiezen om ze met je vingers te maken. Het lukte mij niet met een kam, dus besloot ik mijn vingers te gebruiken.

Ik ben 1,5 uur lang bezig geweest met het draaien van die krullen en dit was het resultaat toen ik klaar was:

Het heeft lang geduurd, maar het resultaat zag er niet slecht uit.
Ik heb mijn zelfgemaakte haargel, whipped sheabutter en mijn vingers gebruikt. De krullen heb ik gedraaid op vochtig haar.
Dag 1
Dag 2
 MISSION FINGER COILS: ACCOMPLISHED!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten