woensdag 8 augustus 2012

Hair length check shirt

Ooit van gehoord? Een trui om de lengte van je haar te controleren.
Ik kwam het ergens op internet tegen, en ik dacht die moet ik ook hebben!
Na lang zoeken, kwam ik tot de ontdekking dat deze trui niet in Nederland word verkocht.
En vanuit het buitenland bestellen is mij veel te duur.
Dus ik besloot er zelf een te maken en het was bij de eerste keer meteen goed gelukt!

Het resultaat:


Ik ben er heel blij mee!
Ik was nog geen 5 euro kwijt aan de benodigdheden!

Natuurlijk ben ik jullie niet vergeten, daarom heb ik uitgebreid uitgelegd hoe ik het gemaakt heb.
Ben je daar benieuwd naar of wil je er zelf ook één maken?
Kijk dan hier onder!


De mensen die dit willen proberen wens ik veel succes!
Maar voor mij:
MISSION DO IT YOURSELF HAIR LENGHT CHECK SHIRT: ACCOMPLISHED!!!

2 opmerkingen:

  1. Hey, zo leuk!!!!! Ik vind het echt een prachtig idee! Zo creatief om na te gaan hoe lang je haar is! Ik vind het SUPER cool man!!!! Nice!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel clarisje
      Hoe is het met jou en je cakejes, je bent nogsteeds bezig he

      Verwijderen