donderdag 20 september 2012

My wishlist


  • Curlformers, ze zijn niet te vinden in Nederland, echt vervelend! Ik zou ze heel graag willen uitproberen, maar ze zijn uitverkocht in alle webwinkels.

    Ik maak meteen gebruik van de gelegen om mijn ongenoegen met jullie te delen t.a.v. doeli.com. Doeli.com is een webwinkel waar je heel veel haarproducten kan bestellen. Ik had in de zomervkantie ontdekt dat de curlformers daar te koop zijn. Toen ik ze wilde bestellen lukte het niet om de bestelling rond te krijgen, het geselecteerde product kwam op de een of ander manier niet in mijn winkelmand terecht en ik kon ze niet bereiken, omdat ze op vakantie waren. Ik heb de hele zomer geduldig gewacht tot ze terug waren van vakantie, bestellen lukte nog steeds niet. Ik had ze na een paar dagen een mail opgestuurd en aangeven dat ik de bestelling niet rond kreeg enz. Jammer genoeg heb ik tot op heden nog steeds niets van ze vernomen, dat is niet netjes! Ze hebben helemaal niets van zich laten horen. Ik ben teleurgesteld, it's not a nice way to treat a customer!

  • Eco styler gel, is een gel die geen alcohol, siliconen of mineral oil (paraffine lucidon) bevat. Zeer vriendelijk product voor natuurlijk haar, ik zou het graag willen uitproberen.














  • Make up kwastenset, ik heb al een setje, die had ik ooit heel goedkoop gekocht. Ik ben nu toe aan een goede make up kwatenset, waar de haartjes van de borstels niet los laten, enz.
  • Lippen palette, eigenlijk vind ik de lippen palette niet zo handig, omdat ik het niet overal mee kan nemen. Maar ik wil graag met meerdere kleuren experimenten en erachter komen welke kleuren wel of niet bij mij passen.
of
  • Een rode lippenstift van MAC, die makkelijk mee te nemen is als ik de straat op ga.

  •  Een spiegelreflexcamera, ik heb nu een compacte digitale camera, maar ik zag duidelijk het verschil tussen de foto's die door mijn camera gemaakt waren en door een spiegelreflexcamera. De kwaliteit is beter, het beeld is heel mooi, kort gezegd ben ik er meteen verliefd op geraakt en nu wil er een voor mezelf aanschaffen, maar ze zijn zo duur...dus dat word zwaar sparen.
    Ik denk dat de aanschaf van een goede camera wel handig is, omdat ik heel veel foto's en af en toe een filmpje van mijn haar maak.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb zojuist een paar op Marktplaats gezien. Ik denk dat ze knock-offs zijn, maar als het net zo goed werkt dan moet het geen probleem zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat heb je op marktplaats gezien? Curl formers??
      Kan je aub een link van het product voor me opsturen wat je op marktplaats gezien hebt, bedankt voor het reageren!

      Verwijderen