zondag 30 september 2012

Review Eco styler gel

Na heel lang zoeken heb ik eindelijk de eco styler gel gevonden. Er waren verschillende soorten en van elk heb ik er een gekocht. 
Vandaag is de eerste keer dat ik de eco styler gel uitgeprobeerd heb en ik moet er meteen bij vermelden dat ik heel blij was met het resultaat. Mijn krullen waren heel mooi gedefinieerd en het verbaasd mij nogsteeds dat ik zulke mooie krullen heb, Ik begin steeds meer en meer van mijn haar te houden! De gel zelf gaf niet af, dus ik had geen witte stukjes of soms witte bolletjes in mijn haar tijdens het insmeren en nadat mijn haar droog was heb ik ook niet gemerkt dat er witte stukjes in mijn haar zaten. De gel heeft verder een milde hold, ik heb die witte eco styler gel in mijn haar gezet, die andere gel soorten moet ik nog uitproberen maar nu ben ik heel tevreden met die witte eco styler gel.

Een overzicht van mijn eco styler gel collectie

De eco styler gel is ook in een tube verkrijgbaar

En een handige mini meeneem potje, echt te gek!
 Hieronder de resultaten van de eco styler gel in mijn haar





3 opmerkingen:

  1. I SO LOVEEEEEEEE ecostyler gel. is voor mij de best gel totnutoe. Als ik je zeg dat we hier moeten hosselen en vechten om het te vinden...ik begrijp niet waarom die winkels zo nalatig doen terwijl er wel naar wordt gevraagd.pfff
    ma anyway ik hou van die groene (olive oil) en die clear.
    Heb voor de rest die argan wel geprobeerd maar op een of andere manier weigert me haar ervan te houden.
    Ik bid dat dio me een van die dagen belt dat ze weer gel hebben want hb nog maar een bodempje :'(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahha odyy je laat me lachen, weet je hoe lang ik ernaar gezocht heb?? Ik heb zeker iets van 2 maanden lopen zoeken overal. Met veel moeite heb ik het hier ergens in een winkeltje kunnen vinden. Ja ik ben er fan van hoor. Mijn krullen zitten echt mooier en ik kan er een week mee doen! s'Morgens hoef ik mijn haar een beetje te sprayen en ik ben klaar! Die wash and go moest ik om de ene dag opnieuw doen. Ik ben er super blij mee!!! Niets te klagen tot nu toe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh ik d8 dt t makkelijk te vindn was...haiboiii ze hebben het intussen nogsteeds niet ma k hb nog geduld. Wil echt een grote 1000gr container in een keer ma dt importeren ze ooknie...ik begrijp dio niet hor..pfffffffff

    BeantwoordenVerwijderen